null

قوانین و مقررات سایت

۱- تمامی کاربران خدمات vr-tops موظف به رعایت کامل شرایط سرویس هستند. این شرایط ممکن است در هر زمان و بدون اطلاع قبلی توسط vr-tops اصلاح، حذف یا تغییر یابند. ورود به سرویس به منزله پذیرش این شرایط تلقی می‌شود.

۲- کاربران باید در هنگام استفاده از خدمات، اطلاعات خود را به‌روز نموده و اطلاعات صحیح را به vr-tops ارائه دهند.

۳- تمامی کاربران موظفند مشکلات خود را از طریق سیستم تیکت پیگیری ارسال کنند. همچنین، کاربران باید در ارسال تیکت‌های پشتیبانی ادب و اخلاق را رعایت کرده و مشکلات خود را با آرامش و ادب پیگیری نمایند. همچنین، کاربران باید صبر کنند تا پاسخ از جانب پشتیبانی دریافت کنند و از ارسال تیکت مکرر خودداری کنند. در غیر این صورت، حساب کاربری شخص در مرحله اول محدود و در نهایت در صورت لزوم مسدود خواهد شد.

۴- هر کاربر مسئولیت محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را دارد. در صورت استفاده ناصحیح از اکانت و به اشتراک گذاری آن با دیگران، شناسه کاربری بدون اطلاع قبلی و برای همیشه مسدود خواهد شد.

۵- در صورت انتشار مطالب بخش VIP در سایت‌ها و فروم‌های دیگر و شناسایی اکانت فرد متخلف، اکانت بدون اطلاع قبلی و برای همیشه مسدود خواهد شد.

۶- هزینه‌های عضویت در بخش ویژه به هیچ عنوان قابل استرداد نمی‌باشند.

۷- کاربر باید توجه داشته باشد که دانلود برخی از آموزش‌ها ممکن است محدودیت داشته باشد و کاربران می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در بخش ویژه VIP، از این موضوع آگاه شوند. تاکنون هیچ محدودیتی اعمال نشده است، اما توصیه می‌شود که تمامی کاربران برای اطمینان از موضوع مذکور این بخش را بررسی کنند.